donderdag 30 december 2010

Ding 23 Evaluatie

Ding 23 Evaluatie
De eindstreep! Ik heb een heleboel geleerd. De manier van zelf onderzoeken beviel mij wel. Wat wel tegenviel was de tijd die erin is gaan zitten. Een uur per ding thuis en een onder werktijd. Als je alleen uren maakt in de uitleen kom je echt niet toe aan een uur per week onder werktijd. Daarbij komt ook nog dat je heel gauw "verdwaald" op internet en dan ben je zo weer een avond verder.
Vind dit een mooie aanvulling op de Mia-opleiding die ik afgelopen 2 jaar heb gedaan. Of eigenlijk verbaasd het mij dat we tijdens de opleiding er niet meer mee gedaan hebben.
Wat ik wel mis is dat er niet wat meer gewaarschuwd wordt voor de gevolgen en eventuele nadelen om op internet alles te delen. Gelukkig zie ik dat bij de extra dingen een ding staat dat gaat over privacy en veilig internetten. Misschien had dit ding bij de basis moeten behoren.
Er zaten dingen bij die ik verder ga uitwerken maar ook die ik niet zo snel zal gaan gebruiken.
Nu dat ik klaar ben ga ik zeker de extra dingen nog doornemen.
Het aller belangrijkste is dat we nu bij blijven met alle ontwikkelingen.

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met het behalen van de eindstreep. Er ligt een nieuw jaar voor ons met veel mogelijkheden om alles wat we geleerd hebben te gaan gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Mrs Bojangles, nu even voor anker? Van ons de beste wensen voor 2011.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met het behalen van de eindstreep! dank voor je tip m.b.t privacy en veilig internetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook namens mij natuurlijk van harte gefeliciteerd! Nu maar lekker genieten van je vrije tijd (niet meer 'snachts achter je computer!) en van je nieuwe hondje Miles!

    BeantwoordenVerwijderen